Keramiek van CeraMier

Keramiek van CeraMier

Wat leuk dat je mijn website hebt gevonden, welkom!

Ik maak handgevormd keramiek. Ik hou zelf vooral van speelse objecten met vrolijke kleuren en vormen die soms net even anders uitpakken. Dat vind ik juist leuk.

Ook verzorg ik ook workshops waarin je keramiek kunt beschilderen of zelf iets kunt maken van klei. Hieronder bij 'Workshops' lees je daar meer over.

Op deze website vind je foto's van mijn werk, informatie over de workshops en mogelijkheden om mee te doen of om jezelf of iemand anders blij te maken met een workshop cadeau. Kijk rustig eens rond!

Miranda

Workshops

In mijn workshops ga je zelf aan de slag met klei of keramiek, in een kleine groep en met persoonlijke begeleiding.

Je kunt kiezen uit twee mogelijkheden: keramiek beschilderen of zelf iets maken van klei. Ervaring is niet nodig. Ik leg rustig uit wat er mogelijk is, help je op weg en denk mee als je ergens niet uitkomt.

De workshops vinden plaats in mijn atelier in Overberg. Voor keramiek bouwen werk ik met maximaal vier personen. Voor keramiek beschilderen is er plek voor maximaal zes personen. Zo blijft er genoeg ruimte voor aandacht, rust en een fijne sfeer.

Het gaat niet om perfectie, maar om het plezier van maken. Je hoeft dus niets te kunnen of te presteren; het belangrijkste is dat je ontspannen bezig bent en iets eigens maakt.

Volg je graag vaker een workshop? Dan is er ook een stripkaart beschikbaar. Daarmee kun je meerdere keren komen werken aan je eigen keramiek, op een manier die bij jou past. Neem gerust contact op als je wilt weten of dit aansluit bij wat je wilt maken.

Praktische informatie

Mijn atelier bevindt zich op een bovenverdieping en is alleen bereikbaar via een trap. Daardoor is het atelier helaas niet geschikt voor rolstoelgebruikers of voor mensen die geen trap kunnen lopen.

Zoek je een passende mogelijkheid, bijvoorbeeld op een toegankelijke locatie? Neem gerust contact met me op. Dan denk ik graag met je mee.

Over CeraMier

Ik ben Miranda Sluijter-Brouwer. CeraMier is mijn atelier, waar ik zelf mijn keramiek maak en mijn workshops geef.

Wat is begonnen als hobby groeide langzaam uit tot een eigen plek waar ik met veel plezier met klei werk. Dit ambacht past goed bij mij omdat het ontspant, uitdaagt en vraagt om geduld. Het werken met mijn handen geeft ook ruimte in mijn hoofd omdat ik dan nergens anders aan denk, wat heel fijn is!

Ik maak al mijn werk met de hand. In mijn atelier deel ik dat graag met anderen door workshops te geven en mensen kennis te laten maken met klei. Alles gebeurt in een kleine en persoonlijke setting met voldoende aandacht.

CeraMier is voor mij een plek waar vooral maken en plezier centraal staat. Of je nu een object koopt of meedoet aan een workshop.

Logo

© 2026 CeraMier
Keramiek van CeraMier

Information icon

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.